2015. augusztus 9., vasárnap

Hála és Áldás ^^



Vagy is az első köszönetnyilvánítás!

Nagyon hálás vagyok, amiért mostanában ilyen sokan kértetek tőlem cserét. Ez azt jelenti, hogy egyre többen találtok rá kicsiny világomra, és talán egy párotok tetszését el is nyeri. Ezért igazán boldog vagyok!
Igyekszem minél gyakrabban hozni a bejegyzéseket, még egy hónapig majd nem teljesen szabad vagyok, aztán szeptember 7-től fogalmam sincs, hogy fog alakulni az életem...
Egyenlőre viszont még nyár van, élvezzétek ki az utolsó pár hetet, legyetek boldogok, töltsetek nagyon sok időt a szabadban, találjatok rá Önmagatokra és a Belső békétekre. Egyszóval tegyétek, ami boldoggá tesz titeket!
Oh, és ami a legfontosabb:Éljetek a Jelenben!
Ezt szerintem sokan félreértelmezik, ugyan is ez nem abból áll, hogy minden pillanatban őrültségeket csinál az ember, csak annyit jelent, hogy ne gondoljatok a problémákra. Szeptembertől kezdődik a fősuli? Hol van az még... Nemsokára lejár a koleszos jelentkezés határideje és nem tudod, hogy bekerülsz-e? Ha úgy kell lenni, úgy is sikerül...
Szóval most még itt a nyár, a 40 fok, így ne hagyjátok, hogy a gondok legyűrjenek Titeket!
Hajrá, hajrá!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése